Sonntag, 25. August 2013

JAMES HERBERT - MOON

Titel: Moon
Autor:  James Herbert
Buchsprache: Englisch

Verlag: 
ISBN:
erschienen: 
Umschlag:
Seiten: 


The nightmare begins before you sleep . . . He had fled from the terrors of his past, finding refuge in the quietness of the island. And for a time he lived in peace. Until the 'sightings' began, visions of horror seeping into his mind like poisonous tendrils, violent acts that were hideously macabre, the thoughts becoming intense. He witnessed the grotesque acts of another thing, a thing that glorified in murder and mutilation, a monster that soon became aware of the observer within its own mind. And relished contact. A creature that would eventually come to the island to seek him out . . . 'Guaranteed to give you nightmares' Daily Mail
Quelle: Amazon

meine Meinung:

Ich werde das Buch wohl erneut auf die Seite legen, da ich mich im Moment nicht darauf konzentrieren kann. Womöglich ist mir das Umdenken von Englisch auf Deutsch einfach zu viel. Wie sagt man so schön, alle guten Dinge sind 3. Also auf einen neuen Versuch. : )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Liebe, nette, sachliche Kommentare sind immer gern gesehen... Bedenkt aber, dass ich es mir vorbehalte unsachgemäße, beleidigende Kommentare zu löschen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...